EVERYONE KNOWS I'M IN OVER MY HEAD,

Om typ.. drygt en och en halv timma far vi.



Hahah, jag har lockigt hår btw..
Läste ett tips om hur man kunde få lockarna att se mer naturliga ut och blev tvungen att prova.
Man lockar bara håret med en vanlig locktång, sen drar man en blöt hårborste genom håret, så lockarna plattas ut och blir mer naturliga.
Tipset får 4/5 av mig.
Håret ser mer naturligt ut, men det tar en himla tid, och man måste ha mycket vatten på borsten, så när det torkar så blir det likförbannat rakt på vissa ställen.

Ja, så nu får jag ha fina lockar mitt ute i skogen.

Detta blir ju då troligen sista inlägget på dator, sen blir det typ något mobilblogg-inlägg.
Om det finns tillräkligt med mottagning.


Aja,




PUSSHEJ,

Postat av: Anonym

sv: haha okej xD

2009-06-18 @ 18:15:44



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0