ZAGREB LIGGER I KROATIEN,

Men du.. hur fel blev inte det här nudå?

Jag hade ju intalat mig själv att jag inte skulle hinna köra något ikväll för jag skulle behöva plugga på SO:N, men nu är det så att jag kan alla länder och alla huvudstäder.
Efter en halvtimma.
Ska nu alltså bara lära mig hav och berg. det är typ fjoton grejer.
Vafan.. Jag blir typ deprimerad över min pluggis-status som jag typ får nu.


Jag har en ny tröja btw.
En gulvit med marinblå ränder.
Nu tror ni säkert att den är jätteful, men den är fin. och varm.
Och mamma köpte ett nytt skissblock nu när hon lix var igång.
Det här skissblocket var med A5 papper istället för A4.
Spännande och se om jag kan framana några picasso mästerverk.






Aja, nu ska jag kolla igenom huvudstäderna en gång till, sen ska jag höra med mamma vad jag kan hitta på.



PUSSHEJ,

Postat av: Cajsa

natt, natt tjejen! :)

2009-05-07 @ 19:35:13
URL: http://cajsa1.webblogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0