Å SEN FÅR KÄNSLORNA BESTÄMMA,

Hej,

Indra har dagistid till 15.30 idag.
Ska snart gå och hämta ut pengar och gå en sväng på ICA.
Jag ska köpa bland annat ananas till kiddagen ikväll, sen hade jag väl tänkt köpa något till efterätt.
Idag är jag underbar och bjuder henne på pizza och lite annat skoj, så som Film.
På tal om film. Vi började se Änglar och demoner på svenskan idag. Jag fattade ungefär ingenting, men jag ansträngde mig inte så himla hårt heller.
Lägenheten känns verkligen tom utan barn här, och ja..

Idag gjorde jag VG frågorna på kemin och på måndag är det MVG frågorna som gäller.
Imorgon har vi engelskaprov och inlämning av svenska recension. Ehehehehe..




Nu ska jag gå och handla lite.
PUSSHEJ,

så här kan det se ut när jag har tråkigt.

Postat av: KAWAiiKAi ~

sv: åh jag ska också snart äta 8D vad ska du äta? :3

2009-10-01 @ 15:58:41
URL: http://kawaiikai.blogg.se/
Postat av: Anonym

tihi snygg bild;)

2009-10-04 @ 19:03:49



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0