HUHUHUH I DON'T WANNA WAIT NO MORE,

Kat DeLuna.. Det är bra skit.

Jag är typ tillochmed nästan lite fräschare idag.
Mamma har med 90% säkerhet svininfluensan. Jag tror inte ja kommer få den.
Jag har bara haft två sjukdagar på två och ett halvt år, så jag har bestämt att jag är immun.

Var hos Evelina idag, hon blev ju som nitton.
Har en drös med kommentarer som ska besvaras, men jag orkar inte just nu.
Undrar om jag ska orka gå ut en stund och se om mitt illamående ska gå över.

Eller så ska jag plugga kemi. Behövs egentligen inte men.
Ska ta hem och plugga på biologi, spanska och so imorgon.
Tror jag ska höra med oscar om jag fåfölja han hem, om jag inte är sjuk.

Ser att jag har kvar cola..
Åhå..

Jag ska nog till Galtispouda om två veckor.
Ulle,Conny och Jonas kanske också ska dit.



PUSSHEJ,


ursäkta att vi inte var sådär supervackra men klockan var typ tre och vi hade varit ute och rännt omkring på gatorna i turkiet hela kvällen och suttit på typ tio resturanger och druckit drinkar, så vi var nalta slut.

men det gör inget, älskar dig, dag ut och dag in♥


Postat av: Elina.

hihi jaa, filmen VAR bra! :)



Dess gumz, dag ut&dag in<3

2009-10-11 @ 21:10:31
URL: http://dimekulor.blogg.se/
Postat av: sannnape

sv: du är snyggare!

2009-10-11 @ 23:48:37
URL: http://sannnape.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0