I CALLED HER ON THE PHONE AND SHE TOUCHED HERSELF,

LALALALALLALLALALL.



Kom just hem från frida. hon sabbade mitthår, vi slapp att skämma ut oss, adam var med oss och jag heter emelie.
Det var väl ungefär det intressanta alla behövde veta.
Jag fick just ett sms, av Adam tror jag bestämt.
Ska kolla..
Så rätt jag hade.
Jag mår.. skapligt.
knäckte just fingrarna, kriminellt som fan.
JAG SKA DUSCHHHAHAHAHA imorgon bitti.
Stressigt. Nähä..
Jag känner mig speedad.
Nu fick jag ett sms till, och det är banne mig bäst att du bryr dig!
Adam är.. ganska snäll.

Vi träffade Mathias i lekparken.
Det var väl ganska trevligt, även om han inte sa många ord.

Aja, jag ska sätta igång en film som jag kan somna till.

KYSS TYP,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0