GOD MORGON,

Spenderade hela gårdagen i Skelleftehamn, ber om ursäkt för ingen bloggning.



Jag har just blivit klar. Eller jag har inga sockar på mig, och jag är blöt i håret, men annars så är jag klar!
Normalt sett brukar jag inte hinna blogga, så jag antar att det innebär att jag är ovanligt megasuperbra idag.
Min kurator tid är på SO:n imorgon, så jag ska be om att få byta.
Eftersom att kemiprovet kunde ta sig någonstans, så ska jag göra omprov.
På torsdag ska jag dit efter skoltid för att få igen provet, gå igenom felen och slutligen ta hem och plugga mera.
JAG VILL INTE SÄNKA.
Jag har inget liv, nej.

Jag är lilablå på heeeela underarmen.
Mest Oscars fel, men Kåken hjälpte till på traven.

Nu ska jag ta på mig sockar.

Här är en bild på Rickards ben, men det var socken jag ville sätta er fokus på.

PUSSHEJ,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0