LITEEEE BILDER FRÅN EL TURQ,

Bilderna är tagna med mobilkamera = skitkassa.



SLITET ON DA AIRPORT.

Första dagens solbränna.


Inte pjåkig utsikt nejnej.


Mindre bra utsikt..


Första kvällens outfits


Babe I LOVE U.

'
Happy Days Restaurant.


Helt jävla fuckat, och dennis ville inte berätta hur man gör.


Skönaste gubbskrället på jorden.


Vi gick upp och ner för ett berg.


Veiw efter halva berget ungefär.


Jag fick ett hjärta på sängen av städerskan.


STATUS, jag höll på att kräkas, för vi satt på övre delen av båten, och jag tycker det är obehagligt att stå på en stol.


Mamma <3 och mitt eyecandy i grön tröja i bakrunden.


JAG ÄLSKAR DIG


PARTYYYYYYYYYYYYYY.





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0