I'M A ROCK 'N ROLL JESUS,

God kväll med er!


Ligger i sängen och funderar över om jag ska till skolan imorgon.
Tror att jag ska det även om det känns som om det inte skulle gå.
Men jag vill inte missa för mycket nu eftersom jag väntar på en kallelse från min kirurg och jag kommer nog missa typ tre fyra dagar, och jag kommer inte orka ta igen allt.
Eller, jo, men jag vill ju ha ett liv också..

Lyssnar för tillfället på Kid Rock - Rock 'N Roll Jesus. Eller nu blev det Roll on menmen.

Jobbade idag. Kändes typ som om min skalle skulle explodera.
Fast det var värre på svenskan idag. Plus att där ska vi ju skriva en egen deckare och den ska vara inlämnad på torsdag och mitt brott har just varit och allt bara blev bajs men, snart klart. Eller nja, men det ska nog gå.

Ska kolla lite kläder på hm.com, har ju mest kollat skor där på senaste tiden, sen ska jag svara på kommentarer också.

PUSSHEJ,


Postat av: oscarpetterssoon

sv: jadå:)

2009-09-22 @ 21:06:52
URL: http://oscarpetterssoon.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0