THE TOUCH OF YOUR HAND,

Min klass höll i ett disco igår.

Vi drog in helvetes mycket pengar, och helvetes massa ungar kom.
Det första jag gjorde var att stå och bryta lyspinnar i en halvtimma, sen var det slut.
Sen sålde jag godis och var lekledare.
Min lillasyster och hennes kompis samt en till tjej vann biobiljetter.
Vi blev även tvungna att köpa mer godis flera gånger. Jag och Anna var skitmegaduktiga och skurade allt som dom spillde ut. Sen så.. satt jag i kiosken tills Albin ville hämta ut pengar, då följde jag.. Och Kim och Dante.
Sen gick vi tillbaka och satt i kiosken lite till.


Om femtio minuter ska jag skämma bort mina systrar med godis, popcorn och cola medan vi kollar på Narnia: Prins Caspian.
Men först ska vi gå en promenad med hunden.


JAG FICK JUST ETT SMS!!

Hahah från Anton.

Och ett till.

Jaha.. Justja! Idag bjöd snälljag på lasagne och färska tomater till middag.

Nu ska jag kolla på lägenheter och sen ut med hunden.


PUSSHEJ,



Sne och gammal bild på en del av min klass menmen.





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0