THE WORST PART OF IT ALL IS THAT YOU'RE LYING BITCH,

HEEEAJ.

Var ju som barnvakt igår, och skulle ju vara det till typ 3 inatt men det slutade väl kanske inte så där jättebra.
Mamma och pappa kom hem vid nio, det blev spänt som fan. Sen strömmade det in folk hos mig.
Vi for ut och körde - eller jag åkte men. - och hamnade hemma hos Sanna.
Alla där blev typ sura och nu hatar de mig och idag känns det inte som att jag bryr mig ett piss.
Eller jag blir sur på dem för att de inte har en jävla aning om vad fan som har hänt, men jag orkar inte förklara så de får fanimig vara sura.
Jag har ju iallfall några som bryr sig.
Tack till er, ni vet vilka ni är.

Åhejochhå, nu blev jag jobbig.
Ja, jag hade iallfall ganska trevligt igår.
Sa hejdå till Mathias och klev in genom dörren exakt 02.57.
Satt mig i soffan bredvid en sovande mamma och kollade på Grind.
Somnade till den och vaknade halv tolv för att Elina klagade över någonting. Minns inte exakt vad men.
Sen har jag legat i soffan och haft ont överallt av soffjäveln.
Nu har mina vänner just berättat för mig att jag har andra.. vänner som inte tar reda på alla fakta innan de öpnnar käften.


JA.. Nu ska jag göra något.


PUSSHEJ,


Världens mest ovärda bild, men jag hade ingen bild på varken Anton, Mathias, Staffan, Albin, Ebba eller Elina på datorn. Bara på minneskortet för bilder som jag har liggandes någonstans.


Postat av: Frida~

Tycker synd om dig, och jag vill förstå vad som hänt, men om du är sur på mig också så behöver du inte berätta <3

2009-09-27 @ 16:52:56
Postat av: bellaahkarlsson :)

låter najs det ! :D

2009-09-27 @ 17:07:57
URL: http://karlssonb.blogg.se/
Postat av: eliin

jag bryr mig!!!! och jagvet!

(rätta mig om jag har fel men emelie var väll barnvakt?,eller så var det jag som missförstod mig?)

Och jag missförstod mig tydligen?

2009-09-27 @ 17:29:07
URL: http://eliinandersson.blogg.se/
Postat av: bellaahkarlsson :)

precis ;D

2009-09-27 @ 18:03:01
URL: http://karlssonb.blogg.se/
Postat av: A.C

haft en bra helg ananr sdå?:D

2009-09-27 @ 18:05:45
URL: http://amychen.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0