AVSLUTNING,

På kvällen resulterar i det här inlägget.

Emil och Mathilda ligger bredvid - under..? - mig, jag killade Mathilda under foten nyss.
Jag ska upp halv nio för en tripp till stan med världens bästa vän.
Vi ska handla, äta, sen hem för att spendera resten av dagen i solen och bli brownies.
Hon är redan det, men aja.

Jag vill köpa följande;

Cykelbyxor - både vita och svarta
Torrschampo/Stylingpowder
Band-/''Sliten'' t-shirt
Linne
Skjorta
Strumpbyxor
Leggings
Hattar
Skor
Parfym
Annat crazy

Men vissa saker kommer få räknas bort, annat kommer få vänta.
Som t-shirten tillexempel - den kan vänta till festivalen.
Linnet får också vänta, för jag har flera.
Parfym och skor kommer nog bli först utomlands.
Sen så, ja..
Fattig, men måsta spara samtidigt. Moneycheck kommer det bli när vi kommer fram. Tacka fan att jag har presentkort på Gina.

GONATT,


Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej du

Åh, rösta gärna på min söta bild, det är direkt länk så ta ca 6 sekunder att rösta. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

Förlåt om jag har skickat etta innan.

2010-07-09 @ 12:50:58
URL: http://hallgreen.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0