BUT MAN I NEVER WILL FORGETT,

The way the moonlight shined upon her hair.

Kid Rock - All summer long

Bajsigt sönderspelad låt I know.
Jag såg Kid Rock på CSI häromdan, så nu är jag näst intill manisk, ungefär som förra gången.
Dock känns det lite tråkigt att jag kan majoriteten av hans låtar redan.


Aja, det var inte Kid Rock det här inlägget skulle handla om.
Det skulle handla om hur jag inte kunde sova föränn fem, och vaknade där vid tolv-ett något och hur alla strandplaner sket sig.
Jag tror det blir en riktig låååångdusch som senare kommer utvecklas till ett invecklat mönster av hudkräm av alla de slag och så småningom smink.
Jag har inte sminkat mig seriöst med ögonskugga sen avslutningsveckan, så jag bävar lite inför detta faktum.
Okej, ja, jag vet att det är bara lite mer än en månad sen, och det egentligen inte är något att bry sig om, men alltså, för mig är det det.
DET FÅR INTE BLI FEL, kort och gott.

Återigen drar jag till med ett oerhört tråkigt inlägg, men jag ska dra till med en sista sak; jag vet inte vilken färg jag ska ha heller. Antingen blir det guld/lila, orange/rosa/gul/röd, gul/grön eller.. Jag vet inte. Guld med lila skuggning är assnyggt, men det tar en förbannad tid och man måste vara riktigt noga.. Aja.

BYEBYE,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0