'CAUSE EVEN IF I AM,

Halfway around the world.

A*Teens - Halfway around the world

Nostalgi.

Torsdag

Antal arbetatde timmar : 8
Antal beräknade panikångest attacker : 4
Antal inträffade : 2
Antal snabbt övergående : 1
Antal kända ansikten : 6
Antal hälsningar till ovanstående : 1
Antal ord sagda : Fler än vanligt

Allt som allt, en ovanligt lyckad arbetsdag.

Idag har jag chillat jävel.
Somnade klockan sex igårkväll, sov som ett barn till nio imorse.
Sen har jag solat, blivit lite brun.
Nu nalkas grillat med min familia.
Sen är det jordgubbar till efterätt misstänker jag.
Till sist ska jag pallra mig till Oscar, som jag ska spendera natten hos.


Ja, inte asblek längre iallafall.
Dock inte färdigplockade eller ifyllda bryn, helt ofixat hår och ja, bikini.

BYYYEE,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0