'CUZ I WANNA BE ANARCHY,

It's in the city.

Sex Pistols - Anarchy in the UK

Jag köpte en t-shirt med det motivet idag.

Jag har ju då som sagt spenderat de tre senaste dagarna på festivalen.
Inte illa, inte billigt, men vad gör man?

Trots allt party där har jag lyckats lägga undan femhundra spänn till das utland.
Efter den sjuttonde blir det ytterligare några hundra - siktar egentligen på några tusen, men vart ska de pengarna komma ifran? -, känns lite trist att vara pengalös Norge, Gävle, Lycksele och Arjeplog, men det är priset man får betala.

Jag hade egentligen tänkt bege mig till festivalen, men så var det dyrt och jag börjar elva imorgon.
Jag vill inte jobba. Jag ogillar att jobba. Jag hatar att jobba förresten.

Ohyeah, jag ska leka tiger den 16:e. Betalt får jag ju iallafall.

Kanske drar ut i storstan - das lillby - om jag orkar.

SEEYA,



Ny..? Na, men don't give a fuck.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0