I''L DO WHATEVER IT TAKES TO,

To show you paradise!

Da Buzz - Paradise

Jag vaknade för ganska precis elva minuter sen.
Jag ska städa idag, och min mamma har lovat hjälpa mig, nu gäller det bara att se till att hon kommer ihåg.
Och sen hade jag tänkt städa när jag kom hem fyra inatt, men jag orkade inte.

För de få av er som brydde sig om at läsa föregående inlägg: Det blev lila och guld. Blev inte alls som jag ville, men jag är aldrig överens med penslarna. What to do, what to do?

Egentligen borde jag ladda ner någon förbaskat bra skräckfilm, men jag vet inte av någon.. Attans.

Med det sagt säger jag trevligt fortsatt förmiddag, vi hörs kanske sen!

HERRRRRRRRÅ,





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0