ALRIGHT, EVERYTHING IS ALRIGHT,

Since you came along.


Det är lätt att gå vilse och välja fel, när man inte kan blicka tillbaka och se var man har varit.
När man famlat i blindo, ack så skör, sluter man sig med en bestämdhet som vidliknas hos en mussla. Man måste bryta upp den, slå hål på skalet för att se vad som är inuti. När man väl är inne kan äktheten och sanningen i sig vara svårhanterlig, och man missbrukar och sårar.
Jag har lätt att gå vilse. Men jag känner inom mig, att jag inte längre går efter en ändlös väg i mörker, det ljusnar i horisonten. Allt som kvarstår nu är att hålla balansen, att inte falla från den sköra lina som stödjer mig.
Jag mår bra idag.
HÅJ,
Frukt. Min pappa och jag brukar pressa egen juice.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0