CAN'T TOUCH TIME THAT HAVE PASSED,

Even if I'd like to.
Leker infernaliskt nostalgisk, är sjuk och har ont i pannan.
Har insett att jag lider av konstiga anfall som får mig att typ svimma och det svartnar osv. Kanske dör av en mask i hjärnan som äter upp mina nervfästen. Vore ju ganska unikt.
Lyssnar på riksdålig musik, ser en film på mute, skriver ett inlägg för första gången på evigheter. Asm. Höll på att bli AMF där, men riktigt så gammal är jag inte, även om jag är döende med maskar i skallen.
Ska snart återgå till självömkan och feberhallucinationer med alienhästar som köper dammsugare, ska bara kräkas på att jag ser lite dubbelt på grund av utmattningen. Blir sällan sjuk, men när det händer går min kropp uppenbarligen all in.
Vi synes, om inte maskarna och rymdhästarna äter mig levande.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0