I'LL BE RIGHT HERE WITH U,

Alltså, jag har just vaknat.


eller, just och just..
när vi komme hit så packade vi rejer och la oss och sov på gräsmattan.
Vaknade av att det blåste och var kallt, och då jag kollar upp så är inte oscar och sanna där.
Jag: MutteR..
Dom i lägenheten under: Sov du gott?
Jag: Njae..
Dom: Haha, ja, du hade ju tur med att det var varmt iallafall.
Jag: Haha

springsringspring


vi hade vattenkrig innan vi for hem, halv sju på morgonen alltså.
Jag var den enda tjejen med, och jag blev blötast.

Sanna och Hugo stog på sidan av och sa att det var fegt att bara kasta på mig. Tack.

Vi spelade brännboll inatt också, runt klockan fem.

stackars adrian, när han sov stoppade vi in ostbågar i hans näsa och målade nästippen blå med en sån där grej man her på toppen av biljardkön.


Ja, ni får en lite mera ingående föörklaring imorgon.
Kan fortfarande inte svara på kommmentarer.

Snart borde mamma komma och hämta mig.
Ska till Inger och Danne och dom ikväll.

Sen blir det bada och grilla med folk i kallholmen.



PUSSHEJJJJ,




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0