ANOTHER DAY HAS COME FOR U AND ME 2 DIE IN,

Jag har haft Hkk-prov idag. Gick väl ändåganska bra.
På torsdag har jag kvarsittning.

Jag har även kickat ass på so lektionen med min intellektuella hjärna.
Ännu ett bevis på min genialitet var på tekniken, där jag, Oscar och Lina brillierade.

Sitter jag och ljuger?
Nej, för det första ligger jag ner, och för det andra så gick det till så idag.
Eller, jag överdrev väl lite, men jag skriver min premoria på universitetsnivå, suck on it!

Som ni mäsrker har jag inget bättre för mig än att skryta i allmänhet, men det gör inget.

Jag gillar förövrigt mitt nya hår.
Eller, det är väl bara färgen som är ny men..

HEJDÅ,


Postat av: Marika

skryt, skryt, skryt. LAME!

+ att jag märke ett litet stavfel, you have flaws to woman! suck on that biatch!



hihihih ;)

2009-11-11 @ 22:57:28
URL: http://marikalarssons.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0