BE STRONG,

Jag kom hem från skolan för ett tag sen.

Jag tror pappa glömde mig eller något..?

amen, nämen, vi sjöng fint i bussen.
Typ aldrig varit med om finare.
Sen blev det en vild diskussion om Taylor Lautner jämfört med Emil.
Haha, sen sa han att Taylor nästan hade lika snygg kroppmsom Emil och sen kom vi in på upphetsning och sen ba blabla.

Jag och Elina har diskuterat snus, och vi kom fram till att lössnus är äckligt.

Jag ska alldeles strax kolla med julklappar och fixa på lite grann.

Jag har kvar:

Oscars
Evelinas
Elinas
Julias
Halva mamma och pappas.
Klar med:
Elinas
Fridas
Sannas
och halva mamma och pappas


det är bra av mig.

Jag ska kolla till mina katter på Facebook - neeeeeeej, jag har inget liv, skjut mig? -
och jag ska kolla hur vi ska lösa hela juklappsproblemet.

PUSSHEJ,

      versus     

vem vinner?


Postat av: Anonym

BÄBISEN!!

2009-11-25 @ 18:53:40



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0