K DE SÖG MEN,

jag läste just adrian rosendahl's blogg.
( jag gillar hans blogg, även om han har typ tre, fyra inlägg)

om ni undrar varför jag typ aldrig bloggar - även om jag sa att jag skulle börja om igen- så är det för att.. jag pallar typ inte.
Jag blir lite sur faktiskt.. för.. jag vet inte. Jag behöver plugga till Tekniken, för vi har mega prov i matsalen imorgon, och jag kan.. inte allt.
OCH, vi har prov i engelska och spanska på fredag och jag orkaaaaaar inte med helvetet.
Ska till Monica - el kurator - imorgon, klockan 12.35 tror jag bestämt, och då ska jag väl typ.. gå sönder inombords.
Nejmen..

Mitt sovrum är väl iallafall snart halvklart, vi hartyp smällt upp tapeter, lite målarfärg här och var, pappa har knackat in nytt golv och listerna ska in imorgon. Vi har även kastat upp en ny dörr, men den är typ inte klar, och dörrfodret är på målning i köket.
Nice..
Sen vill jag ju ha min förbannade, satans garderob.
Egentligen var det ju tänkt att jag skulle få det först efter jul eftersom det är så mycket att göra eller hur det nu var, men tydligen så ska den göras nästa vecka, och jag ogillar - döda facebook om någon annan än jag tänkte på gilla-knappen där - att det är väldigt ostrukturerat. JAG VILL HA EN TIDSPLAN FFS.

AJA,



Postat av: Frida~

Ehehe, den bilden! :D <3

2009-12-01 @ 16:27:17
URL: http://fridawinterkvist.blogg.se/
Postat av: Marika

JAG ORKAR INTE HELLER MED SKITSKOLAN!!1

prov,prov,prov. dom värkar aldrig ta slut

2009-12-01 @ 17:50:56
URL: http://marikalarssons.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0