STANDING IN LINE,

To see the show tonight!

Red Hot Chili Peppers.

Min gårkväll avslutades brutalt i näsblod.
Detta, inte på grund av våld, utan ilska. Lyckades på ett eller annat vis höja blodtrycket till bristningsgränsen och började blöda från mitt vänstra näshål - JAG VET ATT DET HETER NÄSBORRE. -

Vi har en oerhört patetisk engelskalektion, jag hatar det. Önskar att vi faktiskt kunde få ha gymnasieengelska, istället för det här.
Det är simpelt, tråkigt, cpdåligt.

Facebook och Bandit's webradio är min lysande fyr i vintermörkret. Typ.

En vacker dag ska jag redogöra för er vad jag gillar mest med Facebook, men inte nu.

HEJDÅ,


random, inte så ny bild, från i våras.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0