FÖR EN EVINNERLIG TID SEDAN,

Lovade jag mig själv att antingen börja om eller sluta helt.

Med bloggandet, menar jag.
Ack vilken frid det hade inneburit.. Å andra sidan skulle detta innebära inga fler designer.. Får ge upp det då.
Skämt åsido! Jag ska byta klea und fixa håret, därefter börja knepa på en ny design. Utvecklas den inte till ett fullskaligt mästerverk självdör jag. På riktigt.
Om två timmar ska jag ackompanjera min vän Oscar i stan, trots mitt trötta jag.
Jag har då sovit ungefär en och en halv timma i natt på grund av.. Dem kallade det lan, men jag vet inte vad gäller den saken. Huruvida det var roligt eller ej är en diskussion för sig. Det var det. Enda till klockan 3 inatt/morse
Trevligt sällskap - tro det eller ej. Kände 3 stycken. Vilket röj.
Min laddare är hos Erik, tagga leta åt Nokia 3310i. Hehe.
Ett kaos, helvetiskt kaos - dock ändå saknad den tid som svunnen är, ty den agerat fristad i orons hav.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0