I SEE YOUR TRUE COLORS,

And that's why I love you.
Sitter i mitt rum och lyssnar på lugn musik samtidigt som jag äter antidepressiva mediciner. Mörkt choklad alltså.
Med tiden har jag sakta men säkert insett att mina ord nu börjar sina, allt i takt med att mina ihållande ångestattacker har längre och längre mellanrum. Kanske en dag kan jag måla med vackra ord i ytterligare inlägg, även om det inte är ett mål i livet. Synd att orden inte kan strömma när man är underbart glad.
Jag har redan hela min kväll planerad. Det känns superbra. Jag ska sitta i mitt rum och spela Age of Mythology, som jag älskar. Jag är en tönt, men jag älskar det.
Ska även beställa lite bilar och äpplen med mamma, för jag är sugen.
Om jag hade orkat skulle jag lägga ut en bättre bild på kissen, men kameran är en bit bort, och jag sitter skönt. Mobilbild blir det med andra ord.
Gullegubben.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0