NÄR ALLA LJUSEN BRUNNIT UT,

Och drömmarna har tagit slut, var finns du då?

Sitter i mitt rum med en gnagande känsla i magen.
Idag är en dålig dag. Då menar jag verkligen dåååålig.
Har dock sluppit det lilla stänk av jätteångest som mina dåligdagar brukar innehålla, bara en abnorm ilska.
Ordet ''ilska'' är egentligen ganska tillintet sägande, då jag egentligen skulle kunna använda uttryck med mycket mer karaktär så som ''asförbannad'', ''krontokig'' och ''galen''.
Jag väljer dock bort dessa karaktäristiska ord och väljer det mesigaste jag kan hitta. Undrar om det säger något om min personlighet.
Mitt virusprogram fortsätter säga ''General Error'' hela tiden. Det känns oerhört betryggande att mitt enda beskydd mot internets mörka faror och smittzoner bara fortsätter krångla. Jag ska ansöka om skilsmässa.
Jag ska återgå mitt samtal med Erik nu. Inte min karl Erik, en annan Erik.
HEJDÅ,
Hon är väldigt snygg. Och jag är väldigt sugen på en till piercing, eller en tatuering.

Postat av: Evelina

Du kan ju det här med att hitta vackra bilder på mig. Ska vi träffas i veckan? Jag är ledig imorgon, och så i helgen. <3

2011-04-04 @ 09:55:22
URL: http://evelajjna.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0