IT WAS ABOUT YOU NOT CARING HOW I FELT,

Never 'bout beeing cool.
Såg Simpsons, deppar över livet som sådant och mår jävel.
Imorgon ska jag stanna hela dagen i skolan utan att vilja avlida, vilket helt klart vore den simplaste utvägen emellanåt.
Febern tar ut det mesta av mig, allteftersom resten av livet verkar vända sig käpprätt åt motsatt håll från där jag satt mina förhoppningar. Vad gör man när allt verkar sätta sig på snedd? Inte för att jag totalt släpper hoppet om allt, men jag vågar inte ens önska, det skulle vara allt för nedbrytande om det än en gång motarbetade mig.
Funderar på att dricka lite saft och sluta deppa och istället läsa, men det känns samtidigt för ansträngande, så jag kanske fortsätter se tv med pappa.
HAJDO,
Låt mig nu inte gå med förlust..




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0