EYES WIDE OPEN,

Society disease.
Ska ta tag i det här kadavret ännu en gång. Suttit ett flertal timmar och drunknat i fantasier och malt på. Faktorer i livet tuggar på min hjärnhinna och bryter ner mig bit för bit. Andra räddar mig, återstår att se om sistnämnda sker i en tillräckligt snabb procedur.
Frossat i flott idag. Bakispizza efter en tredagars. Omgivningen ger mig en inblick i vad helhet innebär, jag tackar för den helg som har passerat och ser fram emot ett lyckligt slut, om det nu finns sådana.
Känner att min ord-spya och mitt vokabulär sviker mig så här på söndagsnatten vi är inne på, skall därför avsluta mitt yviga inlägg.
Försöker tagga upp för en tidig morgon följd av en lång arbetsdag. Det tär på krafterna.
HEJDÅ,



Flummig bild från sorglösa tider.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0