AND I'LL FIGHT FOR MY LIFE,

'Cuz I want to survive.

Jag begriper just ingenting av vad som pågår i mitt elektroniska fenomen till dator.
Jag har, helt och hållet av misstag, avinstallerat mina drivrutiner till ljudenheten och har efter mycket om och men lyckats med brillians att få musik ur högtalarna - dessvärre endast de som sitter på datorn, för mina kära Creativehögtalare accepteras ej. Oavsett om sladden är ikopplad eller ej låter det ur dessa relativt värdekassa datorhögtalare.
Ytterst frustrerande.
Huruvida jag någonsin får det att fungera igen återstår fortfarande att se.. Så spännande må jag säga.

Förutom att mina tekniska problem näst intill drivit mig till tårar har idag varit en bra-dag.
En bra-dag är precis vad det låter som. En bra dag, helt enkelt.

Jag och Fanny tog oss faktiskt en fyrtiofem minuters powernap på engelskan. Det var tillsynes ett ypperligt tillfälle, som man säger.

Min pappa är full av motivation som han mer än gärna delar med sig av, tydligen.
Detta underbara faktum upptäcktes under middagen igår då har formligen fyllde mitt ack så bekymrade medvetande med positiva tankar.

Nu dog förövrigt allt mitt ljud. Å underbara datoriserade värld, må du som kläckt ideén dö långsamt och utdraget, gärna även en aning plågsamt.
Okejdå, du får väl leva då, det fungerar igen.


Jag skolen icke uppta eder värdefulla tid.

HEJDÅ,


Simon, på Kågerocken.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0