'CUZ I HAVE NOWHERE TO HIDE AND NOWHERE TO RUN,

I'm running from the enemy inside.

Mitt föredetta hägrande äventyr har inletts och är i full gång.
Diskussionerna - som mer än högljutt ljuder - låter som att dem inom en kort sekund sorgligt nog kommer spåra ur totalt.
Inte nog med att ämnet som diskuteras känns relativt orelevant med hänsyn till kvällens tidigare sysselsättningar, den är även ganska upprörande för icket deltagande faktorer i rummet.

Hursomhelst har jag ytterst trevligt, eller hade, åtminstonde.

Imorgon kommer årets överraskning bokstavligt talat ta min kära på sängkanten.
Åh, vad jag längtar efter att få se ett helt oförstående anisktsuttryck igen.

Tror dessvärre inte att jag ska spendera hela kvällen vid datorn, då sällskapet faktiskt bjudit in oss.

HEJDÅ,






Update: Ville ta tillfället i akt och meddela att vi nu övergått från elaka diskussioner till trevligt öldrickande.
Mycket bra.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0