DET ÄR FÖR SENT ATT RÄTTA TILL,

Det är för sent att börja om.

En vacker, lycklig dag ska jag göra något åt faktumet att jag inte bloggar.
Jag är hysteriskt rolig. Något fruktansvärt, det vill säga.

Jag kan inte riktigt avgöra om jag borde eller inte borde göra något av mig själv, men i dagsläget får det vänta. Ligga i lä, vill jag mena.

Lilla gulleälsklingsgubben, mitt hjärtas dynamo, har efter en tidig middag släpat David med sig och är i detta nu i full gång med att arbeta, så vi har råd att storhandla, som vi gjorde igår, alltså.

Sitter just nu i lägenheten och har bytt ut alla ljus i lyktorna, för dom var i princip utbrända.
Jag har även varit händig och diskat, trots att diskmaskinen står näst intill tom.
Mitt väldigt ihärdiga städande has led me astray från gamla funderationer.

Förmiddagen har spenderats med kära moster Ulle, vill jag lova.
Har inhandlat spaghetti, chips, 2 par leggins/strumpbyxor, sminkborttagning, övriga hygienartiklar osvosv. Ulle har inhandlat mer än mig, fast det var ingen tävling men..

Det blåser ute. Conny slutar strax jobba. Det innebär att jag ska åka Subba till Svartlå.
Slutspelet börjar ikväll. Det blir vinst, hoppas jag.

Diffust inlägg, men det är gratis, det vill säga; ni behöver inte betala för att läsa, jag behöver inte betala för att skriva, gratis helt enkelt.

HEJDO,


Älskling vs. Havatorkran = Skrotlastbil.





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0