DET VACKRA SA FARVÄL,

Och jag försvann.

Tänk att vara underbar, med drömmar fyllda av lycka, tänk att vara lycklig.
Vars ska jag gå, vem ska jag vara, eko i mitt huvud.
Vägar utan slut slingrar i mitt sinne, fragment av glada dagar facklar i mitt minne, hur kan jag hålla det inne?
Önskar jag kunde knyta upp de band som dragits åt, önskar jag kunde skilja på vad som är vad. Önskar jag kunde fly till en plats där jag är fri, än ältar jag tiden som är förbi.
Ack, att få vara med dig, glädje fyller mitt bröst.
Ack, att få fly till er, kärlek i mitt sinne.
Ack, att få försonas med dig, en enkel tröst.














Ni räddar mig från undergång, jag älskar er.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0