FIGHTING ON ARRIVAL,

Fighting for survival.

Sömnlösa nätter är inte ett ämne värt att diskutera med mig.

Efter en utslitande dag med tärande oro, följt av en kväll fylld av abnorm saknad och hopplöshet slocknade jag som en klubbad i bilen hem, vilket resulterat i att jag sitter här, efter flera timmars försök att sova.

Huruvida jag orkar den morgon som gryr inom en snar framtid återstår att se, men jag håller tummar och tår att jag ska överleva det.

Jag har redan planerat vad nästa lön kommer slösas på, om ni få stackare som utsätter er för smärtan att läsa mina ändlöst dryga inlägg undrade.
Nämligen ett nytt mineralpuder som sägs vara alldeles underbart samt en brutal förändrig i håret.
Ja - nu jävlar.
Gud jag är så peppad.

Jag ska återgå till min galna facebook-konversation som pågår i natten.

HEJDÅ PÅ ER,


Denna donna var mycket villig att fotas, sen bet hon mig.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0