SÅ DARRA DRAKE DARRA NU,

Bland vilsna, frusna löv.

Pumpar Ultima Thule - Vikingarock♥ - och taggar helg samtidigt som jag vältrar mig i självömkan.
Jag är en sjukling som vandrar sin sista marsch in i ljuset.
Nej, inte riktigt, men jag är nedbruten av illamående och kramper.
Konstigt nog lättade illamåendet då jag slog igång Eiffel 65 - Blue.. Ball!
Studdsar omring i mitt lilla näste och ska uppsöka en vattenstråle och en massa schampo som jag ändå är allergisk mot alldeles strax.
Sedan ska jag göra något som aldrig någonsin skulle falla mig in i vanliga fall, nämligen kolla vad jag ska ha för kläder på fredag! Inte alls min stil, men jag kände att jag ska göra det!
Jag vet då att det blir mina vita ''boxarkängor'' för att dra till ett citat.
Bussen till Luleå går halv elva på lördagmorgon! Tagga sova på bussen!
Nu ska jag bli ren, inte älg.

HEJDÅ,


Spring renar. Tagen då vi var på väg någonstans någongång.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0