YOU STAND TROUGH THE PAIN,

You won't drown.

Skulle vara aktivüberbloggare tidigare, men då skulle ej internets krafter nyttjas. Besvikelsen där alltså.

Fanny, the one and only, sitter på H&Ms hemsida och kollar på en svart klänning. Jag har allvarliga funderationer om det är en avslutningsklänning eller inte.

Idag har jag haft turen att vittna manipulation in action.
Därav fick jag superideén att ha manipulativt beteende och hur det sammanlänkas med psykisk ohälsa som ämne på mitt fem minuters engelskatal som jag ska hålla under morgondagen.
Ute i sista minuten som vanligt, I know.
Men jag har en plan, det känns gött.

Mycket idag har varit mig förnöjande.
Lösningar på problem jag trott jag hade lindat runt mitt finger har uppkommit och lättat på klumpar i magen..

Jag ska nu slita Filip i armen och få något gjort. Inte lättaste uppgiften..

HEJDO,



Kiddo♥




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0