EVERYBODY,

Shots, shots, shots, shots, shots!

Lil' Jon.. Ganska dålig musik egentligen.
Hockeyn gick ju, som omöjligt kan ha gått någon obemärkt förbi, mycket bra.
Jag firade med en hallon-split som jag delade med Terror och Oden. Det uppskattade vi alla tre lika mycket som en kalv uppskattar att gå på grönbete.
Efter det dränkte jag mig i parasitvatten. Jag kände verkligen hur krypen tuggade på min blöta hud, hur de trängde sig in i mina blottade porer och hur jag nu sakta men säkert dör.
Nej, inte riktigt. Men jag kanske blir en jätteparasit om de bestämmer sig att de vill knulla under min hud - som om jag vore en bordell - och sedan kläcker miljontals ägg som muterar mig.
Jag går alltså i säng nästan som en oskuld, men med erfarenheter som ett horhus, och håller på att muteras.
Trevliga tankar.
Nu - film.
HEJDÅ,
Mary the one eyed prostitute who fought the colossal squid and saved us from certain death on the high seas, god rest her one eyed soul




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0