VAR E VARGEN,

Var e vargen du trodde var död?
Ska klä på mig och pysa till stan för myshäng med Fanny! Jag älskar min lilltjoppa.
Har haft en lätt psykiskt ansträngande dag, men det hoppas jag ska vända på med damen i mitt liv.
Hade en mysig timma på stan med Amanda på eftermiddagen också. Bjöd henne på min än så länge oplanerade artonårsfest.
På tal om fest hoppas jag på att läkarna säger att Fanny slipper kryckorna till nästa helg, för om hon gör det ska vi röja likt aldrig förut.
Erik skrev fina saker till mig nyss. Honom älskar jag också!!
HEJDÅ,

Btw, angående bildfattigheten på bloggen; har minnet och sladden till kameran hemma i Boden - jag har ju två hem ni vet - så ja..




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0