SHALALALALALA VAR BEREDD DU ÄR VÄL INTE RÄDD,

Hejsan.

Jag fick mig tryggt och säkert (eller?) hem till min enkla boning och sitter nu med håret som en risboll.
Jag ska alldeles strax ta med mina två kassar med julklappar och all min packning in till mitt sovrum och där ska jag bannemig sova!
Jag hade tänkt läsa lite innan, jag räknade att jag har 1937 sidor att läsa, awsome!
Istället blir det sängen på en gång för jag ska vara i stan klockan 10 för mellandagsrean imorgon.
Sen ska jag bjuda Oscar på bio.
Han fick bestämma film, och det är ju bra!

Ifall ni undrar så ja, jag gillar utropstecken.

Jag vill även lägga in ett litet tack till Niklas som varit min enda vän och stöd ikväll, så tack du äg!

GODNATT,


gammal bild, men jag orkar inte ladda upp en ny  (eller som gammelmormor säger: har inte nog med vilja för att göra't)


Postat av: Frida~

Hurredudu! Jag måste vara med dig snart. :s <3 Hör av dig!

2009-12-27 @ 03:02:46
URL: http://fridawinterkvist.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0