LEO'S LEKLAND OCH FLÄNN OM SVININFLUENSAN,

Jag och alla har varit på Leo's Lekland i Luleå.




På vägen dit grinade de om Svininfluensan och att en massa jävlar skulle få det även om vaccineringen kom igång och jag är förbannat less på allt tjat om denna sjukdom som inte är värre än någon annan influensa förutom att den typ smittar mer.
Herregud, jag är less.


Det var iallafall kul att vara på Leo's Lekland.
Vi sprang omkring i tre och en halvtimma och sen for vi till Boden.
I Boden åt vi middag hos Inga-Lill och Perra.
Vi åt grillat kött, kycklig, majs och pommes med grönsaker och annat sånt.
Sen var det efterätt och underhållning som Perra och Conny stod för.
Dom slog varandra med en elektriskflugsmälla.
Det blixtrade på bra.

Sen körde vi över flygbanan någonstans och mötte en bil som det satt en väldigt liten unge på förarsidan och de stod på fel sida av vägen.


Sen skjutsade in mamma och mig till Boden Centrum som är typ stort som Ursviken.
Där träffade Rickard som åt pizza från Statoil.
Vi vandrade omkring en stund sen for vi hem. NU är vi hemma, obviosly.




PUSSHEJ,
 

Postat av: oscarpettersson

sv: jeppjepp.

2009-07-15 @ 15:50:50
URL: http://oscaaarp.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0