SOMETIMES I CAN'T TAKE THIS PLACE,

Vi var på Nöppelberget idag.
Tog inga bilder under själva banan, men under lunchen och efteråt.



bild på Elin, Jenny och Mathilda.
bild på Lina och Myran.
LUNCH. Anna, Amanda, Dante och Albin är dom enda som syns.




Jag satt med dubbla långärmade, linne, jonas jacka och min jacka över axlarna och bara skakade innan lunchen.
Himla läskigt egentligen.
Och jag var verkligen inte hungrig, men då sa Therese att jag var tvungen att äta för att bli varm och blablablaa - hoppas inte hon läser det här -ochjag typ höll på att kräkas. BLEH.



AJA,


PUSSHEJ,

Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: jadå

allt bra? :D

2009-05-28 @ 15:41:18
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0