WHO IS THAT GIRL I SEE STARING STRAIGHT BACK AT ME,

Okej, jag borde få lite stryk för att jag inte har bloggat, men jag har varit lite upptagen.


Dagen såg iallafall ut så här :

Vaknade en miljard gånger på morgonen.
Klev upp och åt lunch vid halv ett och såg lite teve.
Mathilda ringde och frågade om jag ville dra till kiosken med henne och Idah, så det blev ett himla stök och bök när jag gjorde mig klar och hjälpte mamma med kläder och skor.
Sen var jag då med Mathilda och Idah och kollade på när de åt glass.

Lite senare for jag då hem och åt middag, jhade egentligen tänkt fara till Frida efter det men jag kände att jag ville vara hemma och prata med pappa och så för han sticker imorgon.

Sen så sjöng jag i typ en timma, ont i halsen hade jag ju då efter det.
Jobbar på att få till Christina Aguilera - Reflection och Mariah Carey - Heroe just för tillfället.
Än så länge klarar jag inte av Christinas höga toner, men jag kommer dit.

Aja, sen när mamma och Ulle och Conny kom vid ett gick jag ner och pratade med dom, sen nu är jag här och lyssnar på Reflection.



PUSSHEJ,




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0