ALL I NEED IS THE LOOK IN YOUR EYES,

Jag är trött.


Ska väl då ta mig en lur på min fina soffa innan skolan imorgon.
Min PM är numera mailad till Johannes, och vi hoppas väl på minst ett G.
Eller ja, vem vill bli underkänd egentligen, så det är väl rätt uppenbart att jag hoppas på det?

har nu iallfall bäddat om i soffan efter mina gäster, så jag kan sova ordentligt i natt!
Funderar på om jag ska svara på kommentarerna som jag fick innan min bloggpaus, dvs i början på oktober.
Fick mig även en glad överraskning att det är flera som har läst min blogg under hela pausen!
Trist måste det ha varit.

Aja, ska sova en stund!


GODNATT,


hejdär egopic.





Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0