DIRTY, DIRTY, RICH, RICH, BEAUTIFUL,

LADY GAGA.



Bloggade inte igår eftersom jag var på stan till halv åtta, då gick jag till Nina, sen for jag och mamma på OK Söder och hämtade ut mitt paket från H&M.

Jag hade då släpat hem häcken där vi elva någonting, då klev jag in i duschen, sen så la jag mig och sov i soffan.


Lillasyster is struggeling med datorn.
Nu så.


Jag har då suttit i skolbänken hela dagen. Inte okej.
Aina har satt upp en mistel i cafeét.
Sen var det ljus, julgranar och annat fint pynt.

På lunchen spelade några lärare tre låtar och det kändes nästan som om de trodde de var ascoola rockstjärnor.
Ja, sen rockade Jonte, Nicke, Viktor och Don - och någon mer, men jag minns inte, tror det var Erik och någon mer? - loss, och ja. Engelskan började senare. Soft.

Det första jag gjorde när jag kom hem var att sova en stund.

Jag tror vi ska slå in lite golv snart.

Lilla älsklings Oden ligger och ser ut som ett tap.
Det gör inget.

Det här köpte jag på stan igår :

Juklappar!



och en cardigan som inte finns på hemsidan.
allt som allt blåste jag 600 spänn.

PUSSHEJ




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0