DE SNACKAR LÅGKONJUNKTUR,

De snackar inflation.

Promoe - Inflation.

Jag erkänner, jag har gjort lite på svenskan.
Dock bara skrivit introduktionen och tre kapitel på kladden.
Ska ha renskrivit åtta kapitel, och inkluderat det i min scrapbook innan fredag.
Jag säger bara fuck off.

Ska även hinna renskriva bokrecensionen och plugga till provet imorgon.

Känner att skolan bara ; DÖÖÖÖ EMELIE DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Jag övervägde att skolka imorgon, men då blir mamma skitpist, och jag skulle bara sitta ändå.
Jag orkar verkligen, verkligen inte skolan.
Jag orkar än mindre arbete i helgen.

HEJDÅ,


- ingen bild, inte ens i symboliskt syfte, för då kommer jag säkert behöva skriva en uppsats om den -




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0