GODMORGON VÄRLDEN SÄG VAD SOM STÅR PÅ,

Jag tror jag drömt och svävar i det blå, hon var så vacker och hon gör mig gaaaaaaaaaaaaalen.

Jimmy Jansson - Vi kan gunga.

Jag lyssnar egentligen inte på den, men den kändes passande som rubrik.

Klockan är 07.07, säkert mer när jag väl publicerar det här, men care.

Mina ben, de är sådär äckligt lena som de är när man har nyrakat dem och smort dem.
Sen vaknade jag pigg och utvilad - haha, kul Emelie - och blev asglad när jag kunde sätta ner fötterna på golvet utan att höra att någonting går sönder!
Hoho, I loooove the feeling!

Jag vet inte ens varför jag tar mig tid till det här inlägget..?
Det är som att min blogglust tinar fram samtidigt som marken!

Och eftersom jag är duktig på att byta ämne så gör vi det igen;
jag ska ta och sminka mig och fixa håret etc.
Inget avancerat, för jag kör på mjukbrallz.
Jag orkar verkligen inte avancerade outfits på måndagar.

HEJDÅ,

- Nyvaken och skitsnygg!
Eftersom att jag har alla bilder på den andra hårddisken så får ni nöja er med den just nu.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0