HE RIDES ACROSS LAND , SEA AND AIR FROM THE LAND OF THE LIVING,

To the land of dead. This eight legged steed crosses eight points of the compass, from eight directions into eight dimensions.

Manowar - Sleipnir

Jag har nu skrivit klart heeeeela kladden till boken om mig, som ska in imorgon.
Jag ska väl kanske ut snart, sen göra klart hela scrapbookingen.
Jag måste nog även skriva min engelska recension.

Jag har varit duktig och städat, igen!

Sen.. Har min kabel till högtalarna snart gett upp helt och hållet.. Vågar inte röra mig, för då slutar musiken..
Jag ska så mycket kolla om det kanske, kanske finns en ny på Qualisort Data eller vad det nu heter.

Nä, nu ska jag fråga Adam om han vill följa mig ut en stund!

PUSS,


MISSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0