HIGH ON DIESEL AND GASOLINE - PSYCHO FOR DRUM MACHINE,

Okej, jag driver inte, jag äger er så jävla hårt på att blogga!

Nejmen, jag tänker typ '' nu ska jag blogga! '' varje dag, men sen skiter det sig!

Jag har just kollat på piercingsmycken.
Sen ska jag gnälla för mamma och säga att jag vill ha 4 DA's upp efter fotleden till skolavslutningen.
Hon kommer säga nej, eftersom hon redan sagt nej till tungan. Då kommer jag sura.
Jag är cool.

Jag älskar Oscar också.
Älskar är ett starkt ord.

Jag kollar på hårfärg också.


Fast jag vill ha mina på fotleden dårå.



Sen står det mellan den här ;


Och den här ;


Men den här vill jag ha till största del för att den lyser i UV-ljus!

HJEDÅ.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0