I LOVE THE WAY YOU KNOW WHO YOU ARE,

And to me it's exciting.

Selena Gomez - Natrually

Så hade man varit ute klart!

Och vet ni allihopa - haha, vilket skämt -  vad jag upptäckte?
Vi har ju både blommor och grönt gräs på gården!
I'll show you!


okej, de är väl inte helt blommiga än, men nästan!

Jag har även fått insikt i hur mycket jag ska hinna med på en ynka dag.
Och att jag ska hinna en massa innan april är slut också.

Det här ska jag göra idag ;
STÄDA! - annars tar jag slut innombords
Långdusch - no explanation needed.
Ny bloggdesign - se föregående svar.

Innan första maj ;
Springa till banken och öppna ett månadssparande på tusen kronor.
Köpa smink.
Göra klart ''Boken om mig'' med bilder och allt. - För att lyckas med detta måsta jag påbörja den också.

Gah.. My mood stavas P - A - N - I - K.
Aja, lika bra att börja med att städa.

PUSSHEJ,

Postat av: Evelina

Oh. Boken om mig är ju skitrolig, inte kanske.. när man gör den, men efteråt! Om du minns så skrev jag en text om dig i min? :*

2010-04-18 @ 13:06:28
URL: http://evelajjna.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0