I STILL WANT TO DROWN WHENEVER YOU LEAVE,

Please teach me gently how to breathe.

The xx - Shelter. ♥

Anyways, jag vaknade för sisådär två timmar sen.
Då, helt out of the blue ropade min manlige vårdnadshavare - papi - och sa att han så snällt hade plockat fram frukost, och om jag skulle ha någon fick jag gott pallra mig ner.
Det gjorde jag, duktig som jag är.

Insåg igår att när jag bloggar är jag oerhört fåordig, och har mestadels ett melankoliskt språk.
No more, i swear to it!

Jag har ett obscent sug att bege mig ut i det soliga vårvädret!
Men då krävs en massa arbete..
Äsch!

Jag ska klä på mig, gå ut..
Sitta ute ett tag.
Sen.. In, upp och göra en ny bloggdesign.
För tillsammans med våren, mitt förbättrade bloggande och nya ordförråd måste det ju få ploppa upp någonting som inte är.. grått och svart och trist och Gud knows what.

Mitt uppryckande firas med en bild ;




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0