IT DOESN'T MATTER IF IT'S GOOD ENOUGH,

For someone else.

Jimmy Eat World - The Middle

Känns som om det är oerhört länge sedan jag bloggade..
Jag har iallafall suttit här hemma, sjukanmäld för att jag är slutkörd.
Orkade knappt stå upp, mest troligt på grund av.. Energibrist..

Jag har iallafall tagit igen ett par välbehövda sovtimmar och fått veta att Anton är väldigtväldigtväldigtväldigtväldigtväldigt snäll.
Jag ska vara snäll tillbaka, I promise.

Ska skriva klart lite i SO:n, sen ska jag käka middag tror jag.
Sen duscha.. sen mest troligt sova.

Min dag där då.

HEJDDDDDDÅ,


Postat av: sannnape

kommer gå åt pipsvängen:]

2010-04-26 @ 19:14:53
URL: http://sannnape.blogg.se/



Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0