JUST LIKE A CIGARETTE,

Nobody's really fooled.
I don't want the truth, I want to feel fuckin' cool.


Fort Minor - Cigarettes spelades nyss.

Kan säga att min natt var.. vaken.
Sanna är en ganska spårad person.
Men jag gillar henne ändå.

Jag har ajaj i nacken efter.. Sonnys säng antar jag.
Eller.. att jag sitter konstigt nu.
Eller så sov jag konstigt.
Eller så har jag..
Äsch.

Jag har gett mig fan på att hinna klart boken om mig till veckan.
Jag har gett mig fan på en massa saker och det jävliga är att det mesta av'et kommer skita sig.

Så bidde det Skid Row.
Men jag bytte till Perkele - Längtan, för jag ville.

Nu ska jag.. fortsätta sitta tills det blir middag.



Pigg.. Fast neeeeeeh.




Write your name :
KOM IHÅG VEM JAG ÄR ! ?

E-mail : - ingen får veta vettu! ;D -

Blogg :

Kommentaren skrives här! :

Trackback






RSS 2.0